Kunden er altid opdateret!

Alle e-mails samlet ét sted

E-mail integration i NAV

Mailhandler – automatisk mailarkivering på kontakter

Alle e-mails samlet i NAV
Individuelle svartider på fx kundekategorier
Nem sortering af ind- og udgående mails
Adgang til vedhæftede filer i mails
Vælg selv de kontakter der skal synkroniseres
Privatindstillinger på udvalgte kontakter

Giv dine kunder bedre service med modulet Mailhandler

Du har sikkert kunder / kontakter hvor på det ville være rart at have mail-korrespondancer samlet på ét sted, i stedet for separat i forskellige indbakker. Det gælder både de e-mails som du sender til kunden, og de mails din kollega sender eller modtager fra kunden.

Forestil dig et scenarie hvor en kunde (læs: din vigtigste kunde), sender en vigtig mail til din kollega, der desværre har lagt sig syg og derfor ikke læser mailen. I stedet for at du får en utilfreds kunde, kan en anden kollega vha. modulet se den vigtige mail i NAV.

Du har måske opsat, at e-mails fra netop denne kunde, skal besvares inden for max 2 timer. Mailen dukker derfor op på en fælles to do liste placeret i NAV, og nu kan der tages hånd om den vigtige mail.

På andre (knap så vigtige) kunder har du måske opsat en max svartid på 4 timer. Modulet hjælper dig derfor med at prioritere vigtigheden i din indbakke og fortæller hvilke mails, der først kræver din opmærksomhed.

Download faktablad om e-mail intergration

Opsætning af privatindstillinger

E-mails fra din revisor, advokat etc., vedkommer højst sandsynligt ikke alle dine kollegaer.

I modulet kan du opsætte privatindstillinger på de kontakter, som kun du eller måske også ledergruppen må se og få adgang til.

Pris på Mailhandler modulet

Modulets pris: 15.000 kr.
Opsætning: 3 konsulenttimer
Introduktion: 1 konsulenttime
Modulet fungerer til Microsoft Dynamics NAV version 2013 R2, 2015, 2016 og 2017

Er du klar til at samle kommunikationen med dine kunder et sted – og yde exceptionel god kundeservice?

Kontakt Softhuset