Holder du ferie med ro i sindet?

Arbejder virksomhed videre i ferie?

Hent din tjekliste!

Nu nærmer ferien sig, også for ledelsen i virksomheden.
Kan du holde du ferie med ro i sindet, fordi du ved, at der er styr på alle opgaver?

Hvis din virksomhed ikke udnytter økonomisystemet optimalt, kan det betyde tunge arbejdsprocesser. Når der så ovenikøbet kommer en periode med nedsat arbejdsstyrke som i ferier, kan det betyde, at de, der er tilbage, skal løbe dobbelt så hurtigt eller opgaver bliver udskudt, hvilket resulterer i, at der er dobbelt så mange opgaver, når man vender tilbage fra ferien. Så er bolden spillet op til stress og udsatte deadlines samt utilfredse kollegaer/medarbejdere.

Udnytter I jeres økonomisystem optimalt?

Ved at automatisere mange af de gentagende arbejdsprocesser kan I udnytte jeres økonomisystem, således at I kan fokusere på f.eks. at bruge tid på at controlle i stedet for at indtaste tal, tidsoptimering for sælgerne, så de kan fokusere på nye kunder eller som leder af virksomheden få aktuelle rapporter, når du vil, så du kan træffe de rette databaserede beslutninger.Mange virksomheder har fået økonomisystemet installeret og derefter har ladet stå til i et par år, altså ikke opgraderet på grund af den omkostning, der kan være forbundet med det. Måske blev man træt af samarbejdspartneren, fordi hverken tid eller budget blev overholdt, men det kan også være, at man simpelthen ikke er bevidst om de mange muligheder, der rent faktisk er til rådighed i nyeste version af økonomisystemet. Det har vi forsøgt at tage hånd om ved at lave tre tjeklister for at sikre, at virksomheden udnytter økonomisystemet optimalt.

Vi har lavet tre tjeklisterne med forskelligt fokus, fordi vi ved, at der er forskellige fokusområder, når man kommer fra salg, økonomi eller er i topledelsen af virksomheden. Du kan hente den, der passer til dig, men du kan også hente en tjekliste til din kollega.

Udfyld felterne, så sender vi dig et link pr. e-mail til de tjeklister du har valgt.
Du tilmelder dig samtidig Softhuset A/S nyhedsbrevsliste om måder at effektivise og optimere din virksomhed på ved hjælp af dit økonomisystem.
Hold ferie med ro i sindet
Hent din tjekliste til at udnytte jeres økonomisystem optimalt

Er du allerede klar til at booke et effektiviseringsmøde?

Vi giver dig 2 timer med Carsten Lundqvist,
Patner Softhuset, til en samtale om hvordan virksomheden bruger økonomisystemet optimalt.
Ring 70233434 eller skriv til cl@softhuset.dk

Tjekliste Økonomifunktion

Det er muligt at automatisere rigtig mange af processerne i økonomifunktionen. Det kan være den månedlige rapportering, så du blot skal trykke på en knap, når bogføringen er færdig. Du kan automatisere debitorrykning og meget mere.

Tjekliste Ejerleder

Kan du selv trække de informationer, som du har brug for, når du vil – eller er du afhængige af superbrugere. Med en korrekt opsat Business Intelligence Løsning er det muligt, at du selv kan trække tallene, når det passer dig, Vi kalder det det ”Self service” rapportering, nemt og enkelt.

Tjekliste Salgsfunktion

Kan I holde tempoet i salgsafdelingen i ferieperioden, eller bruger I meget tid på at taste ordre manuelt eller endnu være måske er i flere, der taster de samme funktioner.  Læs mere om, hvordan du bl.a. kan automatisere store dele af ordrebehandlingen.

Hent din tjekliste nu!
& en til din kollega.